Toolkit breed evalueren in het secundair onderwijs: overzicht identificatiefiches

Evaluatie-instrumenten voor het einde van het zesde leerjaar

  • Cito-Leerlingvolgsysteem: vanaf pagina 254.
  • Dossier Output en Kwaliteitsbewaking (DOK): vanaf pagina 259.
  • Interdiocesane proeven (IDP): vanaf pagina 265.
  • Leerlingvolgsysteem – Vrije Centra voor Leerlingenbegeleiding (VCLB): vanaf pagina 270.
  • Mijn eerste Europese talenportfolio: vanaf pagina 275.
  • Onderwijskoepel van Steden en Gemeenten vzw (OVSG) – toets: vanaf pagina 280.
  • PI-dictee: vanaf pagina 286.
  • PI-einddictee: vanaf pagina 291.
  • PI-signaleringsdictee: vanaf pagina 294.
  • Volgsysteem lager onderwijs taalvaardigheid (VLOT): vanaf pagina 297.

Naar boven

Evaluatie-instrumenten voor het lager en secundair onderwijs

  • Diataal: vanaf pagina 174.
  • Kijkwijzer SLO: vanaf pagina 189.
  • Leeskaarten Boekenjuf: vanaf pagina 198.
  • Paralleltoetsen: vanaf pagina 213.
  • Schoolfeedbackproject (SFP): vanaf pagina 220.
  • Taalniveautest Nederlands (TNT): vanaf pagina 244.

Naar boven

Evaluatie-instrumenten secundair onderwijs

  • C-Stick: vanaf pagina 170.
  • Evaluatiefiches leerplan katholiek onderwijs: vanaf pagina 180.
  • Jongerenbeginbeeldinstrument (JBI): vanaf pagina 183.
  • Klaar voor hoger onderwijs: vanaf pagina 194.
  • Muiswerk: vanaf pagina 202.
  • Observatie-instrument tso/bso: vanaf pagina 207.
  • Taalvaardigheidstoets Aanvang Secundair (TAS): vanaf pagina 225.
  • Toets Aanvang Secundair Onderwijs Anderstalige Nieuwkomers (TASAN): vanaf pagina 231.
  • Taalvaardigheidstoets Instap Tweede Jaar Secundair Onderwijs (TIST): vanaf pagina 238.
  • Toolkit Onderwijs en Arbeidsmarkt (TOA): vanaf pagina 248.

Naar boven