Toolkit breed evalueren in het secundair onderwijs: overzicht implementatiescenario's

  • Hoe breng je de competenties Nederlands in kaart in de 1ste graad: vanaf pagina 66.
  • Hoe breng je de competenties Nederlands in kaart in de 2de graad: vanaf pagina 79.
  • Hoe breng je de competenties Nederlands in kaart in de 3de graad: vanaf pagina 85.
  • Hoe breng je de competenties Nederlands van anderstalige nieuwkomers in kaart: vanaf pagina 93.
  • Hoe past een evaluatiebeleid in een taalbeleid: vanaf pagina 96.
  • Hoe kan je permanent evalueren: vanaf pagina 102.
  • Hoe stel je een goed evaluatie-instrument op: vanaf pagina 106.
  • Hoe ga je aan de slag met observatiewijzers: vanaf pagina 111.
  • Hoe ga je aan de slag met co-assessment: vanaf pagina 117.
  • Hoe ga je aan de slag met selfassessment: vanaf pagina 124.
  • Hoe ga je aan de slag met een portfolio: vanaf pagina 131.
  • Wat is een goed schrijfportfolio: vanaf pagina 135.
  • Hoe kan je luistervaardigheid evalueren: vanaf pagina 140.
  • Hoe kan je taalbeschouwing evalueren: vanaf pagina 144.
  • Hoe ga je aan de slag met de resultaten van breed evalueren: vanaf pagina 152.
  • Hoe beoordeel je een evaluatie-instrument: vanaf pagina 159.