Projectoproep: subsidiedossiers nascholing op initiatief van de Vlaamse Regering 2020-2021 en 2021-2022
Thema nascholing: begrijpend lezen in het basisonderwijs
Heeft jouw organisatie, of heb jij zelf expertise in huis over begrijpend lezen in het basisonderwijs?
Dien dan een projectvoorstel voor nascholing in voor de schooljaren 2020-2021 en 2021-2022.
Begrijpend lezen in het basisonderwijs is voor die twee schooljaren het thema van de nascholing op initiatief van de Vlaamse Regering.
Project indienen kon tot 1 december 2019
Geïnteresseerden mailden hun project naar nascholing@vlaanderen.be
Met de projectfiche:
Informatie en handleiding
- docx bestandOproep tot het indienen van een subsidiedossier nascholing op initiatief van de Vlaamse Regering (doc, 17 p.) (103 kB): alle informatie over de keuze van het thema en de doelstellingen de algemene voorwaarden van de subsidieaanvraag en de uitvoering van de projecten.
- Handleiding bij de subsidieaanvraag voor een nascholing op initiatief van de Vlaamse Regering voor het schooljaar 2020-2021 en 2021-2022 (doc, 4 p.)
-
Op een informatiesessie (2 oktober 2019 beantwoordden medewerkers van het Departement Onderwijs & Vorming vragen over de oproep en de organisatie van de nascholing.
Extra info
De oproep of de projectfiche verwijzen naar volgende documenten:
- Indicatoren voor de effectiviteit van professionaliseringsinitiatieven. Gent: Universiteit Gent. (pdf, 179 p.)
(Merchie, E., Tuytens, M., Devos, G., & Vanderlinde, R. - 2015) - doc bestandRichtlijnen voor de opmaak van een financieel kostendossier (doc, 4 p.) (77 kB)