Veelgestelde vragen: virtuele SID-in - standhouders

Kan je de SID-in ook bezoeken met je smartphone, tablet of Google Chromebook?

Het is aangeraden om de virtuele SID-in te bezoeken met een computer voor een optimale gebruikservaring.

Waarom kan ik niet inloggen met de browser Internet Explorer?

Internet Explorer is geen goede browser om in te loggen. Je logt best in met volgende browsers:

  • Microsoft Edge. Edge werkt het best.
  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Safari

Waarom kan ik niet inloggen op de virtuele SID-in?

Als je niet kan inloggen, controleer dan volgende opties: 

  • Ontving je een bevestigingsmail na je registratie? Als je geen bevestigingsmail ontving, ben je niet geregistreerd. Kijk ook in je ongewenste mail.
  • Vulde je je wachtwoord juist in? Als je je wachtwoord niet juist invulde, dan kan je niet inloggen. 
  • Vergat je je wachtwoord? Dan kan je het veranderen. Doe dit via de bevestigingsmail die je kreeg. Zo kan je opnieuw inloggen met je nieuw wachtwoord.

Waarom zie ik geen ‘Deelname’-knop als ik ingelogd ben?

Verwijder je browsegegevens (cache en cookies). Hoe je dit doet, vind je terug in de instellingen van je browser:

Ik logde al eens in via mijn laptop. Kan ik later nog eens inloggen via mijn computer?

Ja. Zorg ervoor dat je op het andere toestel uitgelogd bent. Je kan maar via 1 toestel tegelijkertijd ingelogd zijn.

Kan ik de profielgegevens van mijn avatar nog aanpassen na mijn registratie?  

Ja. Je kan in het platform je profielgegevens nog aanpassen. Vergeet de wijzigingen niet op te slaan rechts onderaan.