Waarom maakt AGODI een organisatieverandering door?
Een gezonde organisatie moet blijvend evolueren en meegaan met de tijd. Dat is voor AGODI niet anders. Bovendien willen we de scholen blijven centraal stellen in alles wat we doen.
We stelden met AGODI deze basisprincipes op voor onze organisatieverandering:
- De manier waarop onze klanten met ons samenwerken, is aan het veranderen. We willen met onze dienstverlening het verschil kunnen blijven maken.
- Recente trends met nieuwe systemen, digitalisering en data laten ons toe om bepaalde processen op een andere manier te organiseren. Zo krijgen we tijd vrij om onze nieuwe dienstverlening te ontwikkelen en onze diepe expertise nog beter ter beschikking te stellen.
Kortom, een betere (e-)dienstverlening voor jou!
Uit klantentevredenheidsonderzoek blijkt dat AGODI zeer hoog scoort. Dat niveau willen we in onze snel veranderende maatschappij kunnen blijven aanhouden. En we willen nog beter doen, nog persoonlijker worden dan vandaag. En nog meer op maat van onze scholen, personeelsleden .. We testten ons nieuwe dienstverleningsmodel uit in een proeftuin en namen alle feedback mee in de uiteindelijke uitrol.
Dit zijn de pijlers van onze vernieuwingen: