Waarom maakt AGODI een organisatieverandering door?
Een gezonde organisatie moet blijvend evolueren en meegaan met de tijd. Dat is voor AGODI niet anders. Bovendien willen we de scholen blijven centraal stellen in alles wat we doen.
We stelden met AGODI deze basisprincipes op voor onze organisatieverandering:
- De manier waarop onze klanten met ons samenwerken, is aan het veranderen. We willen met onze dienstverlening het verschil kunnen blijven maken.
- Recente trends met nieuwe systemen, digitalisering en data laten ons toe om bepaalde processen op een andere manier te organiseren. Zo krijgen we tijd vrij om onze nieuwe dienstverlening te ontwikkelen en onze diepe expertise nog beter ter beschikking te stellen.
Een betere dienstverlening, dat is duidelijk!
Uit klantentevredenheidsonderzoek blijkt dat AGODI zeer hoog scoort. Dat niveau willen we in onze snel veranderende maatschappij kunnen blijven aanhouden. En we willen nog beter doen, nog persoonlijker worden dan vandaag. We werken daarom op dit moment een nieuw dienstverleningsmodel uit.
Dit is het nieuwe model samengevat:
- We zetten volop in op onze systemen:
- we ontwikkelen een nieuwe website met Onderwijs Vlaanderen met nóg meer en duidelijkere informatie
- we zetten mee in op een vernieuwing van Mijn Onderwijs voor directies en administraties
- we herwerken onze interne systemen: oude systemen worden waar mogelijk vernieuwd en we ontwikkelen nieuwe applicaties
- Elke school krijgt één relatiebeheerder. Die persoon staat in voor het contact met de school. Dat betekent dat de relatiebeheerder hét aanspreekpunt is voor alle vragen. Is de vraag te gespecialiseerd? Dan zorgt de relatiebeheerder ervoor dat de school een antwoord krijgt van een collega met gespecialiseerde kennis.